Další podpora kvalitních potravin KLASA v maloobchodních řetězcích

Další podpora kvalitních potravin KLASA v maloobchodních řetězcích

13.08.2010 Lenka Pokorná

Po úspěchu loňské spolupráce mezi vybranými hypermarkety a značkou KLASA pokračuje tento marketingový projekt i v létě roku 2010. V průběhu července byla zahájena marketingová podpora potravinářských výrobků nesoucích označení KLASA přímo v místě prodeje. Akce probíhá v prodejnách Kaufland, COOP, GLOBUS a INTERSPAR.


klasaUvedené řetězce byly zvoleny na základě dotazníkového šetření mezi dodavateli kvalitních potravinářských výrobků s označením KLASA. Základním parametrem na straně značky tedy byly preference výrobců, na druhé straně pak potřebná ochota hypermarketů či supermarketů prokázat spotřebitelům, že i ony podporují v prvé řadě prodej kvalitních potravin.

Stejně jako v minulém roce je základem podpory produktů se značkou KLASA speciální merchandising vedoucí k lepší orientaci zákazníků na prodejní ploše. Komplexní navigační systém provede spotřebitele nákupním centrem od vchodu až k produktům KLASA.

Reklamní sdělení s logem KLASA budou spotřebitelé nacházet na plakátech, podlahové grafice, nákupních vozících či závěsech v uličkách mezi regály. Odlišení od ostatních výrobků a upozornění na výrobky s logem KLASA zajistí další vizuální prvky přímo na jednotlivých regálech. Nedílnou součástí propagačních aktivit budou rovněž tradiční ochutnávky. Ty proběhnou v průběhu letních měsíců celkem ve 44 hypermarketech po celé republice. Efekt je navíc umocněn propagací probíhající soutěže „Sbírejte a vyhrávejte“.

Kdo nasbírá do začátku října alespoň 30 log KLASA vystřižených z potravinových obalů, má šanci vyhrát videorecepty, kuchyňské vybavení nebo i domácí spotřebiče podle vlastního výběru.

Ocenění těchto aktivit i ze strany spotřebitelů souvisí s aktuální situací na maloobchodním trhu. Spotřebitelé v dnešní době nechtějí experimentovat. Jde jim o ověřenou jistotu, vybírají si výrobky s nejlepším poměrem kvalita/cena. Tíhnou také čím dál více k českým či obecně kvalitním výrobkům. Informační či marketingové akce tohoto typu pak zákazníkům výrazně pomáhají, aby kvalitní výrobky s logem KLASA při nákupu rychle a pohodlně našli.

fd

 


Mohlo by vás zajímat

MRAZY NAPÁCHALY ŠKODY NA VINICÍCH, JDE O MILIONY

22.04.2024 | Škody způsobené mrazem na letošní úrodě vinařů v Česku půjdou do stovek milionů korun, v Čechách pomrzlo 40 procent vinohradů, řekl to prezident Svazu vinařů Martin Chlad. Vinohrady v Čechách ničil noční mráz o víkendu, část úrody poškodil už v noci na pátek. Vinaři na jihu Moravy proto od minulého týdne pozorně sledují několik předpovědních modelů i vlastní meteostanice, doplnil Chlad.

VYZKOUMÁNO: KÁVA ARABICA JE STARŠÍ NEŽ ČLOVĚK

23.04.2024 | Káva je bezesporu velkou částí světové kultury a milovníci kávy oceňují nejvíce tu, která pochází z kávovníku arabského, běžně známou jako arabica. Vědci nyní vytvořili rodokmen této kávy a zjistili, že tento druh vznikl přirozeným křížením dvou jiných odrůd kávy odhadem před 610 000 až jedním milionem let v etiopských lesích.

STÍN NAD BUDOUCNOSTÍ OLIVOVÉHO OLEJE: TRANSFORMACE V ODVĚTVÍ

06.05.2024 | Výrobci olivového oleje čelí jednomu z nejsložitějších období v historii. Zpravodajskému serveru CNBC to řekl největší producent olivového oleje na světě, španělská společnost Deoleo. Na vině je změna klimatu, prudký růst cen, vysoké úrokové sazby a vysoká inflace. Odvětví proto podle něj musí projít hlubokou transformací.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202405

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.